One.com

One.com is een innovatief leverancier van webhostingdiensten en heeft webhostingdiensten ontwikkeld speciaal gericht op particulieren en kleine bedrijven. Momenteel hebben ze 500.000 klanten en bieden ze 24h/24h 7/7 live chat aan.

One.com biedt webhosting vanaf slechts EUR 1,25 per maand voor 3000 MB met een onbeperkt aantal e-mailaccounts, onbeperkt verkeer en inclusief alle beschikbare technologieën (PHP, ASP, MySQL etc.). Bovendien krijgt u Frontpage, anti-spam en anti-virus, webmail en uiteraard gratis ondersteuning!

One.com

2.3

Kwaliteit

2.4/10

Prijs

2.7/10

Ondersteuning

2.0/10

Algemene beoordeling

2.2/10

17 thoughts on “One.com”

  • Mijn ervaring met one was in het begin oké. Enkel het controlepaneel vond ik wat minder, het is zeer beperkt. Later toen ik een bepaalde site wou opzeggen was de support ronduit slecht. Men zei dat het te laat was en verlengde het een jaar terwijl ik 4 sites bij hen staan heb. Mijn vragen werden ook compleet genegeerd. Om deze reden ben ik bij hen weggegaan. Aangezien ik support belangrijk vind raad ik one.com dan ook af.

  • De online chatservice vind ik goed en vriendelijk, meestalkrijg ik een een erg goede uitleg.
    Maar…. mijn website is veel te vaak offline. Ik overweeg daarom toch om over te stappen naar een andere hoster.
    Iemand nog een suggestie voor een goed alternatief?

  • one.com is een absolute nachtmerrie geworden, onbegrijpbaar hoe deze zo een positieve feedback konden krijgen van PC Magazine in jul/aug 2009.
    Mijn domein is meerdere dagen offline, zonder enige vorm van geëngageerdheid wanneer dit opgelost zal zijn. Ze hebben blijkbaar ernstige hardware issues bij one.com
    Tot enkele weken terug was het heel werkbaar, met acceptable response times. De laatste weken lijkt het wel een amateurgezelscap.
    De goedkoopste blijk nu ook de slechtste te zijn, mijn conclusie is gemaakt: NOOIT MEER ONE.COM

  • Ik ga echt nooit meer one.com kopen. Heb +30 sites bij hun en die rekenen me de laatste keer nog 12 euro wegens te laat met een factuurtje. Vroeger werd het automatisch betaald en was geen probleem. Nu is dat blijkbaar niet meer, heb hun email niet gezien en hup, een boete. Ik mail hun even met de vraag of we iets aan kunnen doen. Ik ben een vrij grote klant en had graag naar een oplossing willen zoeken. Vonden ze niks. Ik zei ik haal dan alle websites van one.com weg, dat vonden ze prima. Zelfs zeiden ze: doe dat maar, geen probleem. Nou, een bedrijf die geen respect toont voor haar klanten, zo onpersoonlijk en niet professioneel gewoon: daar wil ik geen business mee doen. Ik breng ze 1500 euro per jaar in en ze sturen me boete van 12 euro. Slecht one.com, slecht!

  • Ik ben behoorlijk tevreden over one.com. Ik gebruik websites voor zowel privé als professionele doeleinden (zie mijn site). Support is steeds bereikbaar, live via de site (heb ik toch drie keer moeten raadplegen toen ik met een vraag zat, maar steeds duidelijk antwoord gehad). Een keer had ik een week problemen met de bereikbaareid, maar toen stuurden ze een mail dat het te wijten was aan een serverwissel inclusief hun uitgebreide excuses. Sindsdien werkt alles perfect. Ik ben in elk geval tevreden. Als je een betrouwbare en budgetvriendelijke hostingprovider wenst, doen!

  • Goedkoop, maar dat komt met een prijs.
    Websites die wat zwaarder belast worden door bezoekers, merk je op dat deze ineens aan responetijd een ramp zijn…
    Ik zet dan ook verschillende websites over naar de hosting VibiT, waar ik ondertussen bijna een jaar mee samenwerk.
    Liever iets meer betalen, maar een betere respone en service …

  • De meest domme en aso hosting ter wereld.
    ze zijn koppig, ze luisteren niet en enige wat zij willen is geld.
    Maar hulp krijg je niet.

  • Het slechte wat er bestaat. DIEVEN. Ik had vroeger een website bij one.com die wilde ik opzeggen omdat ik verhuisde van webhosting. dat deed ik via de online chat en ze zeiden dat het al in orde was en kreeg zelfs mail tot er wat later terug een factuur kwam ik dacht dit is een vergissing ik negeerde de factuur omdat ik die negeerde moest ik 90€ betalen in plaats van 30€ omdat er daar een administratieve fout loopt het zijn dieven een schande

  • Qua online support kan ik niet klagen over one.com

    Hun MySQL server gaat echter zo traag dat het runnen van een simple webshop niet doenbaar is.
    Heb een OSCommerce in test draaien en die gaat zo traag dat ik naar het uitkijken ben naar een andere provider.

  • one.com is gewoonweg pure oplichterij! Ik ben webdesigner en heb reeds verschillende webhosts gehad.

    Echter nu ik enkele websites heb bij ONE.COM ontdek ik pas wat een oplichters het zijn.

    1) Ze nemen automatisch het geld van je kredietkaart af, bij verlenging. Ook al geef je hier geen toestemming voor tijdens de aankoop. Je kan het afvinken, echter toch doen ze het !

    2) Ze zijn steeds online via de chat, echter als je problemen hebt bv de website is super traag en server tijd loopt enorm op, zeggen ze altijd dat ze er al aan bezig zijn. Toch verandert er nooit iets!

    3) Ze zeggen dat je ongelimiteerd aantal subdomeinen kan maken. JAAAA bullshit. Je kan maar 1 Mysql database aanmaken. Probeer maar eens 5tal of meer websites te laten lopen via 1 database. Veel succes met je site snelheid…

    Kortom, voor een goedkope webhost krijg je ook waardeloze crap…..

    Wil je graag opgelicht worden? Huur vooral bij one.com

  • Ik had een site en er waren constant problemen met de snelheid. Ik gaf bezoekers van mijn site de mogelijkheid foto’s te uploaden enzo maar voor deze zichtbaar werden op de site duurde dat ook weer 20 minuten. Vrij belachelijk. Ik heb met hun drie keer in chat gezocht naar een oplossing tot ze bij de 4de keer dat ik het probleem melde gewoon kortaf zeiden dat one.com niet geschikt is voor het type website dat ik wil draaien. Bedankt one.com! Tijdverspilling en veel zorgen…

  • Kwaliteit

    6.50

    Prijs

    8.00

    Ondersteuning

    5.50

    Algemene beoordeling

    6.00

    Mijn ervaringen met One.com zijn wat uiteenlopend. Ik heb verschillende websites gehost bij One.com.
    Op zich is de kwaliteit wel oké, als je rekening met de prijs houdt. Wat echter wel vervelend is voor de iets gevorderde webmaster, je kan zeer weining zelf aanpassen.
    De support vind ik ook niet echt super; als je wat technische vragen of problemen hebt, krijg je meestal echt domme antwoorden of oplossingen. Voor administratieve vragen daar helpen ze je wel goed en snel mee. Je hebt nederlandstalige online support, deze is meestal online tijdens de kantooruren. De engelstalige support is meestal altijd online.

    Kortom: Voor de beginnende webmaster, die zijn eerste website wil opzetten met domeinnaam tegen een schappelijke prijs => dan is One.com het overwegen waard. Wil je professioneel een site hosten, dan kijk je best uit naar een andere host!

  • Kwaliteit

    0.00

    Prijs

    0.00

    Ondersteuning

    0.00

    Algemene beoordeling

    0.00

    Sinds kort moet men betalen voor hun Website Builder (vanaf 5 paginas): 4,44€ per maand!!!!!
    We hebben 8 websites. Dit is een extra kost van meer dan 400 per jaar.
    Dit is letterlijk iemand met de rug tegen de muur duwen!
    Schandelijk!

  • Kwaliteit

    0.70

    Prijs

    0.00

    Ondersteuning

    0.50

    Algemene beoordeling

    0.60

    Bij de transfer van de domeinnaam lag Netsol dwars omdat ze geen transfercodes wilden doorgeven. One.com wil dan weer geen andere beheerder toelaten. Als je het probleem probeert uit te leggen reageren beide firma’s met dezelfde starre tekstbouwstenen. Zo gaat niks vooruit en betaal je voor lucht. More problems than solutions.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.